«Զանգեզուրի միջանցքը» և Հյուսիս-Հարավ տրանսպորտային միջանցքը չեն մրցակցելու միմյանց հետ՝ հայտարարել է Ռուսաստանի Անվտանգության խորհրդի քարտուղար Սերգեյ Շոյգուն։ «Ես կարծում եմ, որ երկու ճանապարհներն էլ ոչ միայն գոյության իրավունք ունեն, այլև անհրաժեշտ են՝ Ադրբեջանը նրա տարածաշրջանների հետ կապելու և երկրների միջև առևտրի համար տրանսպորտային միջանցքներ ստեղծելու համար»,- ասել է նա, ընդգծելով, որ Ռուսաստանը հսկայական երկիր է՝ բարձր զարգացած տրանսպորտային ցանցով, և «ցանկացած ճանապարհ միշտ լավն է»։               
 

Արդյո՞ք տարածաշրջանում տեղի չեն ունենա այնպիսի գործընթացներ, որոնք չեն հարվածի TRIPP–ի իրագործման ծրագրին

Արդյո՞ք տարածաշրջանում տեղի չեն ունենա այնպիսի գործընթացներ, որոնք չեն հարվածի TRIPP–ի իրագործման ծրագրին
08.08.2025 | 19:16

Մի հարցազրույցում նշել էի, որ անկախ նրանից, թե Վաշինգտոնում ինչ պայմանավորվածություններ կլինեն, և դրանց շուրջ ինչքա՜ն բարձր կլինեն քարոզչական հոսքերը, միևնույն է, առանց տարածաշրջանային հիմնական դերակատարների կոնսենսուսի այդ պայմանավորվածությունները կլինեն մեռելածին։

Շատ է խոսվում, որ TRIPP դարձած թուրանական միջանցքը Միջին միջանցքին պետք է ինտեգրվի, փոխելով տարածաշրջանային կոմունիկացիոն քարտեզը, այդ թվում նաև Վրաստանին դուրս թողնելով միջանցքի շահառուների ցանկից։

Մյուս կողմից՝ Միջին միջանցքը խորքում նաև չինական «Գոտի և ճանապարհ»–ի անալոգն է (պայմանական), ինչը Արևմուտքի համար կարևոր կոմունիկացիոն մրցակցության գոտի է դառնում։

Եթե ավելի խորը դիտարկելու լինենք, այստեղ հատվում են Ռուսաստանի, Իրանի, Չինաստանի, Վրաստանի հիմնարար շահերն ընդդեմ՝ Ադրբեջանի, Թուրքիայի, Իսրայելի, ԱՄՆ–ի, ԵՄ–ի կոմունիկացիոն և անվտանգային ռազմավարության։

Արդյո՞ք տարածաշրջանում տեղի չեն ունենա այնպիսի գործընթացներ, որոնք չեն հարվածի TRIPP–ի իրագործման ծրագրին:

Կարծում եմ նման երաշխիք օբյեկտիվ իրականության մեջ պարզապես չի կարող լինել։

Արա ՊՈՂՈՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2148

Մեկնաբանություններ